Вік: 4-5 клас
Тривалість заняття: 2 години
Опис:
Яку мову програмування варто вчити дитині, щоб її знання були затребуваними?
За рейтингом найбільшої в світі технічної професійної асоціації з просування технологій IEEЕ (Institute of Electrical and Electronics Engineers), найпопулярнішою мовою програмування серед професіоналів є – Python.
Ми розробили курс «Робототехніка Spike з Python», щоб допомогти дітям зануритися у світ IT та робототехніки. Ми даємо учням та ученицям не теорію, а практичні знання та навички, які допоможуть досягти успіху!
На заняттях діти вивчають прототипи різноманітних механізмів та досліджують їхню будову на основі набору Spike Prime. Вивчають основи текстової мови програмування Python та програмують автономних роботів. А також розглядають фізичні явища (сили тертя та тяжіння, поняття інерції, ваги та сили, особливості розповсюдження звукових та світлових хвиль та інші) та математичні операції.
читати даліВік: 10-16 років
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин
Кількість дітей у групі: 6-10 дітей
Опис:
Опанувати професійне середовище для розробки ігор Unity та розробити власну відеогру – під силу кожному учню та учениці!
Наш курс «Створення ігор level 3» – це успішний старт на шляху до популярної у всьому світі професії. Кожен урок – нова гра. Діти познайомляться з можливостями професійного багатоплатформового інструменту для розробки дво- та тривимірних додатків та ігор Unity – лідером на ринку розробки ігор.
читати даліВік: 5-11 класи
Тривалість заняття: 2 години
Опис:
Створити роботів, які допоможуть вивчити найвіддаленіші планети та галактики, дослідити Маріанський жолоб та дістатися до центру Землі! Мрії юних робототехніків стають реальністю.
Упродовж курсу «Робототехніка Mindstorms» діти вчаться за інструкцією створювати автономних роботів, програмують датчики, мотори та їхню взаємодію. Роботів конструюють із наборів LEGO Mindstorms EV3, програмують у середовищі EV3-G.
читати даліВік: 6-11 класи (після проходження курсу "Робототехніка Mindstorms")
Тривалість заняття: 2 години
Опис:
Сконструювати та запрограмувати робота-пожежника, який шукає об’єкт, що виділяє тепло, знаходить його і гасить. Завдання не просте, але під силу справжнім юним робототехнікам.
Курс «Експерименти з робототехнікою» – це логічне продовження курсу «Робототехніка Mindstorms». Роботи стають складнішими, виконують більше функцій, програмний код ускладнюється. На курсі діти навчаються проводити математичні розрахунки для створення програм, оптимізувати написаний код, швидко знаходити помилки і розуміти принципи роботи електронних приладів у зв'язці з програмами.
читати даліВік: 6-11 класи
Тривалість заняття: 2 години
Опис:
Ваш юний винахідник чи юна винахідниця вже цікавляться, як створити власний сайт, який будуть відвідувати мільйони користувачів?
Курс «Developer. Web-програмування» допоможе дитині знайти своє місце в обширному світі ІТ та отримати hard skill для майбутньої професії.
У фокусі навчання – веб-технології. Діти вивчають основи HTML, CSS та JavaScript. Саме ця база дозволить дітям легко та цікаво вивчати текстові мови програмування та навчитись структурувати власні ІТ-проекти.
На першому занятті з курсу учні та учениці складають тест. Це є обов'язковим для того, аби підібрати групу з однаковим рівнем успішності. Щоб студенти могли працювати з більш-менш однаковою швидкістю і отримали максимум знань із курсу.
Вік: 6-11 класи
Тривалість заняття: 2 години 30 хвилин
Опис:
Стати в 12-16 років експертом чи експерткою у сфері веб-технологій, проводити дослідження роботи електронних компонентів та програмувати роботів на текстовій мові С++ – реально.
Курс «DEVELOPER. Електроніка та програмування» довзволяє отримати якісну базу рівня молодшого програміста. Діти розпочнуть вивчати html, css, javascript, працювати із платами Romeo BLE, програмувати на С/С++.
читати даліВік: 6-11 класи
Тривалість заняття: 2 години
Опис:
Fusion 360, 2D catcher, 2D платформери, First Person Shooter (3D) та платформа Unity – вже через декілька занять на курсі «DEVELOPER. Розробка ігор та 3-D моделювання» юний програміст та програмістка зможе пояснити та показати значення цих програм та платформ.
Курс «DEVELOPER. Розробка ігор та 3-D моделювання» має потужну профорієнтаційну роль для дітей. У фокусі — 3D-моделювання, створення ігор. Діти починають вивчати середовища Fusion 360 і Unity, знайомляться з мовою програмування C#.
На першому занятті з курсу учні та учениці складають тест. Це є обов'язковим для того, аби підібрати групу з однаковим рівнем успішності. Щоб студенти могли працювати з більш-менш однаковою швидкістю і отримали максимум знань із курсу.