6-10 років

Майстер-клас з ілюстрації «Цифрова валентинка»
Майстер-клас з ілюстрації «Цифрова валентинка»

Дата: 13 лютого о 15:30 і 17:30
Де: вул. Дніпровська Набережна, 25а, STEM-школа INVENTOR
Вік дітей: 7-12 років
Тривалість: 1 година 30 хвилин
Кількість дітей у групі:  до 7 дітей 
Ціна: група 7-9 років – 450 грн , група 10-12 років – 500 грн

Цифрові малюнки у світі набирають популярності та стають цінними лотами на аукціонах. Ми пропонуємо вашій дитині спробувати себе у ролі цифрового художника та втілити у життя власну ідею.

До Дня всіх закоханих ми проводимо майстер-клас на якому ваша дитина зможе створити цифрову листівку для своєї особливої людини.

Викладачка мистецтва в Inventor School, ілюстраторка та вільна художниця Вікторія Радушинська допоможе вашій дитині освоїти базові знання зі створення цифрової листівки:

  • дитина оволодіє набором інструментів програми Adobe Fresco,
  • дізнається особливості роботи з цифровим стилусом,
  • засвоїть основні етапи виконання листівки від ідеї до друку,
  • дізнається про основи побудови малюнку, форми та колористики в ілюстрації.

 

По закінченню майстер-класу дитина матиме влосноруч створену цифрову валентинку, яку зможе вручити своїй особливій людині. 

Записатися на майстер-клас

читати далі
Майстер-клас “Доставка валентинки”
Майстер-клас “Доставка валентинки”

Вік: 6-9 років
Тривалість: 90 хвилин
Кількість дітей: 10 осіб
Ціна: 400 грн
Дата проведення: 07.02 - 13.02

Опис:
На майстер-класі діти сконструюють робота-кур’єра Sketch, запрограмують його, щоб він доставив валентинку. Вивчать, як працює зубчаста передача, складуть по шаблону валентинку за інструкцією та намалюють її за допомогою робота. Дізнаються, які роботи-помічники людей існують сьогодні та що вони роблять, щоб полегшити нам життя.


Яких результатів досягаємо:
На майстер-класі дитина розвине логіку, просторову уяву, креативність та командну роботу. Навчиться розподіляти та виконувати різні ролі в команді, враховуючи інтереси всіх учасників. І, звичайно, весело та пізнавально проведе час та зарядиться весняним настроєм.

Записатися на майстер-клас

читати далі
Підготовка до олімпіади з робототехніки
Підготовка до олімпіади з робототехніки

Вік: 7-9 років 

Опис: 

Запрошуємо розпочати підготовку до Всеукраїнської олімпіади з робототехніки в рамках фестивалю ROBOTICA 2022.

На курсі з підготовки ваша дитина у складі команди з 2-3 учнів/учениць та професійного тренера:

-   конструюватиме та програмуватиме власного робота, який виконуватиме місії сезону 
-   удосконалюватиме свою модель, аби краще за всіх виконати поставлені завдання;
-   разом з тренером розробить та втілить успішну стратегію проходження місій;
- підготується до виконання завдання “сюрприз” та навчиться працювати в команді.

Поспішайте записатися на курс, аби отримати більше важливих навичок та підказок професійного тренера! 

читати далі
Курс «Створення ігор level 1»
Курс «Створення ігор level 1»

Вік дітей: 7-9 років 
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин
Кількість дітей у групі: 8-10 дітей

Опис:

Програмування ігор та анімацій у середовищі Scratch 3.0 – це крута навичка для сучасного програміста та програмістки. Нею легко оволодіє дитина віком 7-9 років.

На курсі  «Створення ігор» ми вчимо юних програмістів та програмісток створювати власні ігри, анімацію та мультфільми у середовищі Scratch 3.0. Діти зможуть вигадувати свої ігрові сюжети та втілювати їх у життя. А після практичної частини презентуватимуть власну гру іншим учасникам та учасницям заняття.

Кожне заняття – це створення нової гри, тому це відмінна можливість для дитини втілити всі свої ідеї для ігор.

читати далі
Курс «Створення ігор level 2»
Курс «Створення ігор level 2»

Вік дітей: 8-10 років 
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин
Кількість дітей у групі: 8-10 дітей 

Опис:

Ваша дитина фанатіє від комп’ютерних ігор? Ви хочете направити це захоплення у корисне русло, а можливо і в майбутню професію?

Якщо ваші відповіді «Так!», тоді welcome на курс «Створення ігор».

Тут діти навчатимуться з допомогою платформи Microsoft MakeCode Arcade. Кожного заняття юні геймери та геймерки вивчатимуть нові інструменти для створення героїв, рівнів та механік ігор. А протягом практичної частини заняття зможуть реалізувати свою гру з власною сюжетною лінією.

читати далі
Курс «Програмування зі SPIKE Prime» 3-4 клас
Курс «Програмування зі SPIKE Prime» 3-4 клас

Вік: 3-4 клас 

Тривалість заняття: 1 година 40 хвилин

Опис: 

Маневреність, пунктуальність, прохідність, уважність – чи можливо «навчити» роботів цим процесам та навичкам? І чи потрібно для цього спеціальне обладнання NASA? 

Наш курс «Програмування зі SPIKE Prime» переконає, що програмувати не лише просто і цікаво, а й під силу кожному юному інноватору та інноваторці.

читати далі
Курс «Основи робототехніки» 1-й клас
Курс «Основи робототехніки» 1-й клас

Вік: 1-2 клас 
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин

Опис: 

Сконструювати та запрограмувати марсохода, що відправиться досліджувати червону планету, гелікоптера, який перелетить через океан або робота шеф-кухаря, який зготує найсмачнішу піцу – під силу кожному невгамовному першокласнику та першокласниці. 

На заняттях курсу «Основи робототехніки» учні та учениці конструюють і програмують автономних роботів, вивчають їх різноманітність, створюють наукові проєкти, досліджують тваринний світ та дізнаються про новітні технології. 

читати далі
Курс «Захоплююча математика» (рівень 1) 1-й клас
Курс «Захоплююча математика» (рівень 1) 1-й клас

Вік: 1 клас
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис: 

Додавання, віднімання, ділення на рівні частини, усний рахунок – вивчати математику можна цікаво та легко. Як? Через гру з LEGO! 

Завдання курсу «Захоплююча математика. Рівень 1» – зацікавити першокласників та першокласниць вивченням математики та дати зрозуміти, що ця наука не нудна, а важлива та дуже цікава. 

Діти вивчають математику не абстрактно, а на реальних прикладах за допомогою улюблених цеглинок. У процесі гри учні та учениці засвоюють математичні поняття й вивчають геометричні фігури.

 

читати далі
Курс «Робототехніка Scratch» 2-3 клас
Курс «Робототехніка Scratch» 2-3 клас

Вік: 2-3 клас
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин

Опис: 

Сконструювати та запрограмувати справжнє кермо-маніпулятор для відео гри. Ви скажете: «Це неможливо!». Та наші учні та учениці з вами непогодяться!

«Робототехніка Scratch» – це курс, де програмування та конструювання роботів стає ще цікавішим та інтерактивнішим. Це можливість для юних робототехніків та робототехнікинь створити власні історії, ігри, анімації за допомогою легкого та зрозумілого для них середовища програмування Scratch 3.0.

читати далі
Курс «Захоплююча математика» (рівень 2) 2-й клас
Курс «Захоплююча математика» (рівень 2) 2-й клас

Вік: 2 клас
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис: 

Курс «Захоплююча математика. Рівень 2» – це логічне продовження курсу «Захоплююча математика. Рівень 1». Він містить ще більше цікавих задач, унікальних моделей та нестандартних рішень. 

Основним завданням курсу є орієнтування учнів та учениць на виконання конкретних і складних математичних задач за допомогою цеглинок LEGO.

читати далі
1 2
Ваше місто: Київ
+38 (044) 490 90 80
Inventor, 2022.
Усі права захищено.
Завантажити мобільний додаток Android | IOS