6-10 років

Курс «Створення ігор level 1»
Курс «Створення ігор level 1»

Вік дітей: 7-9 років 
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин
Кількість дітей у групі: 8-10 дітей

Опис:

Програмування ігор та анімацій у середовищі Scratch 3.0 – це крута навичка для сучасного програміста та програмістки. Нею легко оволодіє дитина віком 7-9 років.

На курсі  «Створення ігор» ми вчимо юних програмістів та програмісток створювати власні ігри, анімацію та мультфільми у середовищі Scratch 3.0. Діти зможуть вигадувати свої ігрові сюжети та втілювати їх у життя. А після практичної частини презентуватимуть власну гру іншим учасникам та учасницям заняття.

Кожне заняття – це створення нової гри, тому це відмінна можливість для дитини втілити всі свої ідеї для ігор.

читати далі
Курс «Створення ігор level 2»
Курс «Створення ігор level 2»

Вік дітей: 8-10 років 
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин
Кількість дітей у групі: 8-10 дітей 

Опис:

Ваша дитина фанатіє від комп’ютерних ігор? Ви хочете направити це захоплення у корисне русло, а можливо і в майбутню професію?

Якщо ваші відповіді «Так!», тоді welcome на курс «Створення ігор».

Тут діти навчатимуться з допомогою платформи Microsoft MakeCode Arcade. Кожного заняття юні геймери та геймерки вивчатимуть нові інструменти для створення героїв, рівнів та механік ігор. А протягом практичної частини заняття зможуть реалізувати свою гру з власною сюжетною лінією.

читати далі
Курс «Програмування зі SPIKE Prime» 3-4 клас
Курс «Програмування зі SPIKE Prime» 3-4 клас

Вік: 3-4 клас 

Тривалість заняття: 1 година 40 хвилин

Опис: 

Маневреність, пунктуальність, прохідність, уважність – чи можливо «навчити» роботів цим процесам та навичкам? І чи потрібно для цього спеціальне обладнання NASA? 

Наш курс «Програмування зі SPIKE Prime» переконає, що програмувати не лише просто і цікаво, а й під силу кожному юному інноватору та інноваторці.

читати далі
Курс «Основи робототехніки» 1-й клас
Курс «Основи робототехніки» 1-й клас

Вік: 1-2 клас 
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин

Опис: 

Сконструювати та запрограмувати марсохода, що відправиться досліджувати червону планету, гелікоптера, який перелетить через океан або робота шеф-кухаря, який зготує найсмачнішу піцу – під силу кожному невгамовному першокласнику та першокласниці. 

На заняттях курсу «Основи робототехніки» учні та учениці конструюють і програмують автономних роботів, вивчають їх різноманітність, створюють наукові проєкти, досліджують тваринний світ та дізнаються про новітні технології. 

читати далі
Курс «Захоплююча математика» (рівень 1) 1-й клас
Курс «Захоплююча математика» (рівень 1) 1-й клас

Вік: 1 клас
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис: 

Додавання, віднімання, ділення на рівні частини, усний рахунок – вивчати математику можна цікаво та легко. Як? Через гру з LEGO! 

Завдання курсу «Захоплююча математика. Рівень 1» – зацікавити першокласників та першокласниць вивченням математики та дати зрозуміти, що ця наука не нудна, а важлива та дуже цікава. 

Діти вивчають математику не абстрактно, а на реальних прикладах за допомогою улюблених цеглинок. У процесі гри учні та учениці засвоюють математичні поняття й вивчають геометричні фігури.

 

читати далі
Курс «Робототехніка Scratch» 2-3 клас
Курс «Робототехніка Scratch» 2-3 клас

Вік: 2-3 клас
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин

Опис: 

Сконструювати та запрограмувати справжнє кермо-маніпулятор для відео гри. Ви скажете: «Це неможливо!». Та наші учні та учениці з вами непогодяться!

«Робототехніка Scratch» – це курс, де програмування та конструювання роботів стає ще цікавішим та інтерактивнішим. Це можливість для юних робототехніків та робототехнікинь створити власні історії, ігри, анімації за допомогою легкого та зрозумілого для них середовища програмування Scratch 3.0.

читати далі
Курс «Захоплююча математика» (рівень 2) 2-й клас
Курс «Захоплююча математика» (рівень 2) 2-й клас

Вік: 2 клас
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис: 

Курс «Захоплююча математика. Рівень 2» – це логічне продовження курсу «Захоплююча математика. Рівень 1». Він містить ще більше цікавих задач, унікальних моделей та нестандартних рішень. 

Основним завданням курсу є орієнтування учнів та учениць на виконання конкретних і складних математичних задач за допомогою цеглинок LEGO.

читати далі
Курс «Kid’s Project» (рівень 1) 2-3 клас
Курс «Kid’s Project» (рівень 1) 2-3 клас

Вік: 2-3 клас 
Тривалість заняття: 1 година 45 хвилин

Опис: 

Як передбачити та ліквідувати стихійні пожежі? Який механізм допоможе утилізувати сміття та запобігти масштабному забрудненню океанів? Як адаптувати сучасне місто під потреби людей з інвалідністю? 

Курс «Kid’s Project» об’єднує юних інноваторів та інноваторок, стартаперів та винахідниць, які хочуть змінювати світ навколо. Це курс, на якому діти об’єднуються в команди та створюють проєкти, присвячені актуальним науковим і соціальним проблемам, конструюють складні моделі приладів для вирішення глобальних проблем людства.

читати далі
Курс «Пізнаю світ з Minecraft: EE» 2-3 клас
Курс «Пізнаю світ з Minecraft: EE» 2-3 клас

Вік: 2-3 клас 
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис: 

Дослідити поверхню Марса, врятувати себе і тварин від повені, побудувати свій мурашник, подорожувати кровоносною системою людини, зменшитися до розміру бджоли, запилити квіти та зробити мед – звичайні завдання на незвичайному занятті курсу «Пізнаю світ з Minecraft:EE».

Курс розроблено на основі освітньої версії відомої на весь світ гри Minecraft. Він доповнює шкільну програму інтегрованого предмету «Я досліджую світ». 

Освітня версія гри Minecraft: Education Edition – відмінний інструмент для навчання, який використовується в європейських школах при вивченні світу та природи.

Під час заняття у грі Minecraft Education учні та учениці вивчають: рослини, клімат, глобальні катаклізми, підводний світ, Марс, фермерство, комах, мікроби та організм людини, будують розумне місто, а в процесі рахують, читають, розвивають логіку та креативність.



читати далі
Курс «Практична механіка» 3-й клас
Курс «Практична механіка» 3-й клас

(3-й клас)

Що вивчаємо:

«Практична механіка» — курс, що дозволяє отримати базові знання з механіки у цікавій формі. Діти вивчають основні фізичні поняття та закони механіки в процесі конструювання і дослідження моделі.

Кожне заняття — це як лабораторна робота з фізики, але з улюбленим конструктором LEGO, де перш ніж провести експеримент та отримати результат потрібно сконструювати власний прилад.

читати далі
1 2
Ваше місто: Київ
+38 (044) 490 90 80
Inventor, 2022.
Усі права захищено.
Завантажити мобільний додаток Android | IOS