6-10 років

INVENTOR їде влітку до Карпат! А ви з нами?
INVENTOR їде влітку до Карпат! А ви з нами?

Кличемо юних кемперівців 8-14 років до літнього табору "United Ukraine-24" у мальовничих горах м.Яремче.
 
Та ще й з унікальною пропозицією "Ранні пташки"!
Ми підготували спеціальну ціну для тих, хто встигне забронювати місце в таборі до 31 березня. 

Яскраві канікули з насиченою програмою, робототехнікою, LEGO-конструюванням та STEM-заняттями  гарантовано!
 
І обовʼязково будемо насолоджуватися краєвидами, чистим повітрям, екскурсіями та розвагами!
 
Стандартна вартість:
- I зміна (10 днів): з 22 по 31 липня, вартість — 22 000 грн
- II зміна (14 днів): з 1 по 14 серпня, вартість — 30 000 грн
*у вартість входить: харчування, проживання, екскурсії, супровід наставників, майстер-класи, івенти.
 
Реєстрація до табору мрії за посиланням або за телефоном: +38 (044) 490 90 80.

читати далі
Група продовженого дня 1-4 клас
Група продовженого дня 1-4 клас

Вік дітей: 1-4 класи

Графік:

понеділок-п’ятниця з 14:15 до 16:00
понеділок-п’ятниця з 14:15 до 18:00 

Ви у роздумах чим зайняти вашу дитину після уроків у школі? Їй складно самостійно виконувати домашні завдання і концентруватися на навчанні?  Або ж шукаєте, хто б міг пригледіти за нею поки ви на роботі? 

Ми маємо рішення!

 

читати далі
Курс «Основи робототехніки» 1-й клас
Курс «Основи робототехніки» 1-й клас

Вік: 1-2 клас 
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин

Опис: 

Сконструювати та запрограмувати марсохода, що відправиться досліджувати червону планету, гелікоптера, який перелетить через океан або робота шеф-кухаря, який зготує найсмачнішу піцу – під силу кожному невгамовному першокласнику та першокласниці. 

На заняттях курсу «Основи робототехніки» учні та учениці конструюють і програмують автономних роботів, вивчають їх різноманітність, створюють наукові проєкти, досліджують тваринний світ та дізнаються про новітні технології. 

читати далі
Курс «Основи робототехніки SPIKE Essential» 1-2 клас
Курс «Основи робототехніки SPIKE Essential» 1-2 клас

Вік: 1-2 клас
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин 
Кількість дітей у групі: до 10 дітей

Опис: 

Весь світ спостерігає, як NASA відправляє роботів на Марс! А як щодо створити власних роботів у 1 класі? Запрошуємо вашу дитину у світ робототехніки! 

На курсі «Основи робототехніки Spike Essential» ми познайомимо дітей із різноманітними роботами і допоможемо їм створювати і запрограмовувати власні. Це вступний курс до робототехніки, що допоможе дитині оволодіти базовими навичками робототехніка.

Яких результатів досягаємо: 

  • діти отримують базові знання з робототехніки, механіки, інформатики та програмування;
  • оперуватимуть поняттями: команда, програма, блок, цикл, параметр, робот, сенсор, мікропроцесор, передачі руху, механізми, потужність, енергія, швидкість тощо;
  • учні та учениці програмують у середовищі LEGO® Education SPIKE™ App
  • самостійно вигадають, сконструюють,  запрограмують та презентують робота;
  • навчаться працювати у команді, знаходити спільну мову з напарником і розв’язувати складні завдання під час роботи над проєктом.

 

читати далі
Курс «Захоплююча математика» (рівень 1) 1-й клас
Курс «Захоплююча математика» (рівень 1) 1-й клас

Вік: 1 клас
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис: 

Додавання, віднімання, ділення на рівні частини, усний рахунок – вивчати математику можна цікаво та легко. Як? Через гру з LEGO! 

Завдання курсу «Захоплююча математика. Рівень 1» – зацікавити першокласників та першокласниць вивченням математики та дати зрозуміти, що ця наука не нудна, а важлива та дуже цікава. 

Діти вивчають математику не абстрактно, а на реальних прикладах за допомогою улюблених цеглинок. У процесі гри учні та учениці засвоюють математичні поняття й вивчають геометричні фігури.

 

читати далі
Курс «Програмування Scratch» 1-3 клас
Курс «Програмування Scratch» 1-3 клас

Вік дітей: 7-9 років 
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин
Кількість дітей у групі: 8-10 дітей

Опис:

Програмування ігор та анімацій у середовищі Scratch 3.0 – це крута навичка для сучасного програміста та програмістки. Нею легко оволодіє дитина віком 7-9 років.

На курсі  «Створення ігор» ми вчимо юних програмістів та програмісток створювати власні ігри, анімацію та мультфільми у середовищі Scratch 3.0. Діти зможуть вигадувати свої ігрові сюжети та втілювати їх у життя. А після практичної частини презентуватимуть власну гру іншим учасникам та учасницям заняття.

Кожне заняття – це створення нової гри, тому це відмінна можливість для дитини втілити всі свої ідеї для ігор.

читати далі
Курс «Захоплююча математика» (рівень 2) 2-й клас
Курс «Захоплююча математика» (рівень 2) 2-й клас

Вік: 2 клас
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис: 

Курс «Захоплююча математика. Рівень 2» – це логічне продовження курсу «Захоплююча математика. Рівень 1». Він містить ще більше цікавих задач, унікальних моделей та нестандартних рішень. 

Основним завданням курсу є орієнтування учнів та учениць на виконання конкретних і складних математичних задач за допомогою цеглинок LEGO.

читати далі
Курс «Робототехніка Scratch» 2-3 клас
Курс «Робототехніка Scratch» 2-3 клас

Вік: 2-3 клас
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин

Опис: 

Сконструювати та запрограмувати справжнє кермо-маніпулятор для відео гри. Ви скажете: «Це неможливо!». Та наші учні та учениці з вами непогодяться!

«Робототехніка Scratch» – це курс, де програмування та конструювання роботів стає ще цікавішим та інтерактивнішим. Це можливість для юних робототехніків та робототехнікинь створити власні історії, ігри, анімації за допомогою легкого та зрозумілого для них середовища програмування Scratch 3.0.

читати далі
Курс «Пізнаю світ з Minecraft: EE» 2-3 клас
Курс «Пізнаю світ з Minecraft: EE» 2-3 клас

Вік: 2-3 клас 
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис: 

Дослідити поверхню Марса, врятувати себе і тварин від повені, побудувати свій мурашник, подорожувати кровоносною системою людини, зменшитися до розміру бджоли, запилити квіти та зробити мед – звичайні завдання на незвичайному занятті курсу «Пізнаю світ з Minecraft:EE».

Курс розроблено на основі освітньої версії відомої на весь світ гри Minecraft. Він доповнює шкільну програму інтегрованого предмету «Я досліджую світ». 

Освітня версія гри Minecraft: Education Edition – відмінний інструмент для навчання, який використовується в європейських школах при вивченні світу та природи.

Під час заняття у грі Minecraft Education учні та учениці вивчають: рослини, клімат, глобальні катаклізми, підводний світ, Марс, фермерство, комах, мікроби та організм людини, будують розумне місто, а в процесі рахують, читають, розвивають логіку та креативність.



читати далі
Курс «Практична механіка» 3-й клас
Курс «Практична механіка» 3-й клас

(3-й клас)

Що вивчаємо:

«Практична механіка» — курс, що дозволяє отримати базові знання з механіки у цікавій формі. Діти вивчають основні фізичні поняття та закони механіки в процесі конструювання і дослідження моделі.

Кожне заняття — це як лабораторна робота з фізики, але з улюбленим конструктором LEGO, де перш ніж провести експеримент та отримати результат потрібно сконструювати власний прилад.

читати далі
Курс «Створення ігор»
Курс «Створення ігор»

Вік дітей: 8-10 років 
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин
Кількість дітей у групі: 8-10 дітей 

Опис:

Ваша дитина фанатіє від комп’ютерних ігор? Ви хочете направити це захоплення у корисне русло, а можливо і в майбутню професію?

Якщо ваші відповіді «Так!», тоді welcome на курс «Створення ігор».

Тут діти навчатимуться з допомогою платформи Microsoft MakeCode Arcade. Кожного заняття юні геймери та геймерки вивчатимуть нові інструменти для створення героїв, рівнів та механік ігор. А протягом практичної частини заняття зможуть реалізувати свою гру з власною сюжетною лінією.

читати далі
Курс «Програмування з Minecraft: EE» 3-4 клас
Курс «Програмування з Minecraft: EE» 3-4 клас

Вік: 3-4 клас 
Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис: 

Авторський курс «Програмування з Minecraft: EE» створений для майбутніх програмістів та програмісток, які не хочуть бути лише користувачами, а стати розробниками власних ігор.

Minecraft:EE  – це не просто гра, а навчальне середовище, де дитина з цікавістю створює власний світ, персонажів. Для цього діти опанують середовище програмування MakeCode, де програми складаються з блоків, а одним кліком можна перетворити їх на справжній JavaScript код.

читати далі
Курс «Програмування зі SPIKE Prime» 3-4 клас
Курс «Програмування зі SPIKE Prime» 3-4 клас

Вік: 3-4 клас 

Тривалість заняття: 1 година 40 хвилин

Опис: 

Маневреність, пунктуальність, прохідність, уважність – чи можливо «навчити» роботів цим процесам та навичкам? І чи потрібно для цього спеціальне обладнання NASA? 

Наш курс «Програмування зі SPIKE Prime» переконає, що програмувати не лише просто і цікаво, а й під силу кожному юному інноватору та інноваторці.

читати далі
Курс «Робототехніка SPIKE з Python» 4-5 клас
Курс «Робототехніка SPIKE з Python» 4-5 клас

Вік: 4-5 клас
Тривалість заняття: 2 години

Опис:  

Яку мову програмування варто вчити дитині, щоб її знання були затребуваними? 

За рейтингом найбільшої в світі технічної професійної асоціації з просування технологій IEEЕ (Institute of Electrical and Electronics Engineers), найпопулярнішою мовою програмування серед професіоналів є – Python. 

Ми розробили курс «Робототехніка Spike з Python», щоб допомогти дітям зануритися у світ IT та робототехніки. Ми даємо учням та ученицям не теорію, а практичні знання та навички, які допоможуть досягти успіху! 

На заняттях діти вивчають прототипи різноманітних механізмів та досліджують їхню будову на основі набору Spike Prime. Вивчають основи текстової мови програмування Python та програмують автономних роботів. А також розглядають фізичні явища (сили тертя та тяжіння, поняття інерції, ваги та сили, особливості розповсюдження звукових та світлових хвиль та інші) та математичні операції.

читати далі
Курс «Кіберспорт та програмування з Minecraft:ЕЕ» 4-5 клас
Курс «Кіберспорт та програмування з Minecraft:ЕЕ» 4-5 клас

Вік: 4-5 клас 
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин 
Кількість дітей у групі: до 10 дітей

Опис: 

Коли ви чуєте слово “кіберспорт”, що ви уявляєте? Комп’ютерну гру?

Ми вам доведемо, що це щось значно більше, цікавіше та прогресивніше. 

Кіберспорт – це такі ж змагання, як у традиційному спорті, тільки замість футболу чи хокею, спортсмени змагаються у відеоіграх. У талановитих кіберспортсменів річний дохід може складати сотні тисяч доларів. 

Яких результатів досягаємо: 

  • учні та учениці вивчать, зрозуміють і засвоять такі складні IT-терміни як цикли, змінні, умови, моделювання 2D та 3D структури;  
  • зрозуміють фізику кіберспорту – історію, основні правила та специфіку змагань; 
  • розвиватимуть навички командоутворення, планування роботи в комані, розподіл ролей та відповідальність за результат. Вчитимуться опановувати емоції та працювати над розвитком власного стратегічного мислення; 
  • вдосконалюватимуть просторове мислення, пам’ять, уяву, комунікативні навички.
читати далі
Курс «Science» 4-5 клас
Курс «Science» 4-5 клас

Вік: 4-5 клас 
Тривалість заняття: 1 година 45 хв

Опис: 

Чи можна виробити енергію з яблука чи лимона? Створити власний магніт під силу четвертокласникам чи п’ятикласницям? А пневматична рука зможе виграти чемпіонат з армрестлінгу? 

Ми розробили курс «Science», який допоможе юним винахідникам та винахідницям за допомогою яскравих масштабних моделей зануритись у світ фізики з елементами інженерії, хімії і математики. Учні та учениці зможуть відчути фізичні величини (дійсно зрозуміти, що ж таке 1 ньютон, багато чи мало 1 паскаль, ампер, ом тощо), вивчити електромагнітні явища та зрозуміти, як використовувати сонячні панелі. Замість паперових зошитів учні використовують електронні.

читати далі
Курс «Архітектура» 3 - 6 клас
Курс «Архітектура» 3 - 6 клас

Вік:  3 - 6 клас
Тривалість заняття: 2 години

Опис: 

Ейфелева вежа, Тріумфальна арка чи Лондонський Тауер – сконструювати найвизначніші пам’ятки архітектури з цеглинок LEGO? Легко! 

Курс «Архітектура» розроблено спеціально для юних дослідників та дослідниць, які захоплюються архітектурою, дизайном та інженерією. Вони познайомляться із всесвітньо відомими пам’ятками архітектури й сконструюють будівлі за допомогою авторських наборів LEGO. Вивчать архітектурні стилі й напрями, зможуть їх розрізняти. А ще навчаться працювати з олівцем, зображати план, фасад, розріз і перспективу будівель та споруд.

читати далі
Ваше місто: Київ
+38 (044) 490 90 80
Inventor, 2024.
Усі права захищено.
Завантажити мобільний додаток Android | IOS