Вік: 2-3 клас
Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин
Опис:
Сконструювати та запрограмувати справжнє кермо-маніпулятор для відео гри. Ви скажете: «Це неможливо!». Та наші учні та учениці з вами непогодяться!
«Робототехніка Scratch» – це курс, де програмування та конструювання роботів стає ще цікавішим та інтерактивнішим. Це можливість для юних робототехніків та робототехнікинь створити власні історії, ігри, анімації за допомогою легкого та зрозумілого для них середовища програмування Scratch 3.0.
Яких результатів досягаємо:
На занаттях курсу учні та учениці навчаться комп’ютерної грамотність та здобудуть навички програмування в середовищі Scratch 3.0.
Зрозуміють термінологію мови програмування, структури блокових мов та принципу їх роботи.
Навчаться визначити переваги та недоліки використання різних механізмів та електронних компонентів для моделі робота.
Створять комп’ютерні ігри та власні програми для роботів. Розвинуть технічне мислення, уміння аналізувати та працювати у команді.